Fio banka - Nad e-maily diváků

Dotazy diváků

Nevíte si rady s nějakou zapeklitou finanční otázkou? Klikněte na tlačítko VLOŽIT DOTAZ a v cuku letu dostanete odpověď od na slovo vzatých expertů té naší české Fio banky.
Takže piště, Jakub s Vlastou neopouští odpovídací stanoviště!

12 září
2017

„Dobry den rada bych si u vas zalozila ucet a muj dotaz zni , jsme z manzelem v insolvenci jiz tretim rokem lze i pres to si u vas ucet zalozit. Dekuji vam za odpoved. S pozdravem. Pavlina“

Pavlina H.
Dost dobré dopoledne vinšuji, Pavlíno.

Ráno jsem vařil míchaná vajíčka, kávu, černý čaj, nalil Vlastě jablečný mošt a umíchal zelný salát. Zkrátka ráno jako korálek. Krásné a plné pohody. A já věřím, že vám to vaše dopoledne také zpříjemním, protože u nás i v takové situaci můžete mít účet. Jediná věc je, že platební karta k účtu se v takovém případě schvaluje. Stavte se u nás na pobočce s dokladem totožnosti a se vším vám pomůžeme. A pak budete mít příjemné nejen ráno a dopoledne, ale i odpoledne, večer a další a další dny. Zkrátka život jako korálek (a to i proto, že náš účet je bez poplatků a bez podmínek).

Já vás zdravím, uctivě se klaním a teď mám namířeno do dopoledního kurzu navlékání korálků.

Jakub
Dotaz
4 září
2017

„Dobrý den, mám na vás dotaz, jestli si mužu při založení druhého osobního učtu u fio přes internetbenkink také vymyslet své číslo učtu, nebo to jde jen na pobočce, jako jsem to udělal při založení svého prvního učtu, kde mi bylo umožněno si číslo vymyslet. Děkuji za odpověď.“

Kamil K.
Milý Kamile,

Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest…před pikolou za pikolou… pardon! Hrajeme s Vlastou na schovávanou a já ji nikdy nemůžu najít. Tak to raději přeruším a hned vám odpovím. Jde to pouze na pobočce. V Internetbankingu si můžete zakládat další běžné účty, pojmenovávat si je, ale číslo vám přidělíme my. Kdybyste chtěl účet s vlastním číslem, stavte se u nás na pobočce.

Mějte se krásně a já pokračujuuuuu….sedm, osm…

Jakub
Dotaz
4 září
2017

„Dobrý den chtěl bych se zeptat kde všude máte pobočky a bankomaty předem děkuji Pan Zelenka“

Václav Z.
Hola hoj, pane Václave!

Máme celkem 79 poboček a 170 bankomatů po celé té naší krásné vlastní.
A kde jsou? Kde je hledat a najít? Na to vám odpoví náš jednoduchý, svižný a přehledný přehled na našich webových stránkách. Ponořte svůj zrak sem a naleznete, co hledáte.

Věřím, že jsem vás potěšil, a nyní jdu zkusit uháčkovat svůj první ubrus v životě. Držet mi palce a těšíme se na vás.

Jakub
Dotaz
3 září
2017

„Dobrý den, mám u vás osobní učet, a chci se zeptat ,jestli si mužu zřídit ještě jeden stejny učet na své jméno, a mít tím padem učty dva.Děkuji za odpoveď.“

Kamil K.
Krásný zářijový den, Kamile.

Jsem rád, že mi píšete, a věřím, že i vy budete rád, že vám odpovím. V té naší české Fio bance můžete mít až 5 účtů jednoho druhu (osobní/spořicí) a od každé měny. Těch podporujeme celkem 15, mimo korun třeba eura, dolary, chorvatské kuny, libry, švýcarské franky atd…
Další účet si založíte na každé naší pobočce, nebo, pokud jste s námi od podzimu 2013 a později, tak snadno online v Internetbankingu. Klikněte na +Nový produkt, vyberte typ účtu, měnu a je to. Fíííjoo, to byla rychlovka, co říkáte? A je to samozřejmě zdarma.

Věřím, že jsem vám vykouzlil příjemný úsměv na tváří. Mějte se fanfárově, a kdyby něco piště, odpovím vám zase příště!

Jakub
Dotaz
18 srpen
2017

„Já mám u ERA poštovní spořitelny, a tohle bývají mé měsíční výdaje.

Za vedení účtu, výpisy a transakce -26,00

Za vedení účtu a výpisy: 8,00
Za transakce: Z toho: 1 x inkaso v rámci ČSOB 8,00
1 x Převod v rámci ČSOB - elektronicky 2,00
1 x SIPO 8,00
Poplatek-platební karta -10,00

celkem tedy 36 Kč měsíčně

ještě mám 1x za rok svoz domovního odpadu, a daň z nemovitosti.
v obchodech kde to jde platím kartou, jsem důchodce. Jaké bych měl u vás poplatky, výhody. byl bych na tom u vás lépe?“

Jindřich K.
Báječný a ještě báječnější den.

Omluvte mě, že se ozývám se zpožděním, ale byl jsem s Vlastou na výletě naší vlastní raketou po noční obloze. Ale již jsem dosedl a jsem tu. A rovnou vám říkám, že by vám krásně sedl náš účet bez poplatků. Protože ať koukám, jak koukám, u nás je to výhodnější.

Vedení účtu: 0 Kč
Výpisy dostupný elektronicky v Internetbankingu (můžete si ho stáhnout nebo vytisknout): 0 Kč
Jednorázové příkazy v korunách do jakékoliv tuzemské banky: 0 Kč
Trvalé příkazy v korunách do jakékoliv tuzemské banky: 0 Kč
Inkaso v korunách do jakékoliv tuzemské banky: 0 Kč
SIPO v korunách: 0 Kč
Platební karta Mastercard k účtu: 0 Kč
Platby kartou: 0 Kč
A k tomu navíc máte úplně 10 výběrů měsíčně našich bankomatů i vklady a výběry korun na všech našich 79 pobočkách.

U nás prostě nezaplatíte raketu. Stavte se na kterékoliv naší pobočce, rádi vám účet založíme a se vším pomůžeme.

Mějte se báječně a já letím!

Jakub
Dotaz
8 srpen
2017

„Dobrý den, Mohl bych u Vás mít bankovní účet, když mi je 17 let? Děkuji za odpověď“

Lukáš S.
Zdravíčko, Vlasta dělá kafíčko, já si fotím selfíčko a hned nato vám, Lukáši, rád odpovím.

Samozřejmě, že můžete! Zakládáme účty i novorozencům, tak proč ne vám. Navíc od 8 let věku u nás mohou mít děti kartu, tak proč ne vy. Než budete zletilý, osmnáctiletý, než přijde ta velká oslavná party, balónky, konfety, šampus… znáte to…, tak se akorát na účty vztahují určitá omezení, která pak od osmnácti odpadnou.
Jedním z nich je, že účet bude na vaše jméno, ale musí ho s vámi přijít založit dospělý, konkrétně váš zákonný zástupce, který má buď nezletilého zapsaného v OP, nebo s sebou vezme rodný list nezletilého. A šupito presto, účet je založen a je bez poplatků.
A k těm dalším omezením do 18 let: na účtu dorostu je omezeno nakládání s finančními prostředky – vybírat hotovost na pobočce a posílat peníze může pouze zákonný zástupce a maximální limit je 5 000 Kč za měsíc. Pro výběr z bankomatu či platbu kartou je pak maximální možný limit 15 000 týdně. K účtu je možné získat zdarma Internetbanking, ale pouze s možností náhledu. Být zcela aktivní a provádět aktivní převody z účtu může pouze na pobočce zákonný zástupce a jen do výše maximálního povoleného limitu.
Ale pozor, uplyne rok jako voda, že ano, a vy budete slavit. V lokálech vám nalijí, budete moct mít řidičák a také náš účet bez omezení. Pak se stavíte sám u nás na pobočce, my si vás zařadíme mezi plnoleté a účet budete mít plně aktivní. Bez omezení, bez podmínek a bez poplatků. Tomu říkám Fíííjoo!

Tak se stavte, rádi vás uvítáme. Jo a kdyby vás zajímaly podrobnosti, všechno Vlastička sepsala u nás na webu.

Mějte se fanfárově a užívejte léto!

Jakub
Dotaz
5 srpen
2017

„za jak dlouho vyřidim učet“

josef d.
Milý Josefe,

Odpověď je rychlá jako samotné založení účtu. Prakticky hned. Na pobočce vám účet založíme, než řeknete Fio banka desetkrát za sebou. Stavte se, jsme dostupní na 79 místech po celé naší krásné zemi. Anebo si můžete založit účet online, a to trvá trochu déle, řekněme několik málo dní.
Ať tak, nebo onak, jsme rádi, že chcete šetřit a mít náš výhodný účet bez poplatků.

Přeji Vám báječný den, skvělý týden a úchvatný měsíc srpen.

Jakub
Dotaz
3 srpen
2017

„Zdravím, je účet nějak úročen?“

Jana N.
Zdravíčko, Janičko!

Náš běžný účet je sice bez úroků, ale také bez poplatků a bez podmínek. Nemusíte si na něj tedy posílat každý měsíc určitou částku nebo učinit několik výběrů, nemusíte vlastně udělat vůbec nic a taky nebudete za běžné úkony nic platit. Jak prosté, že.
Pokud byste přeci jen po nějakém úroku bažila, tak nabízíme i spořicí účty nebo termínované vklady, kde vám nějakou tu korunku každý měsíc připočteme.

Stálé zdraví přeji a mějte se krásně,
Jakub
Dotaz
9 červenec
2017

„Prosim o telefon na blokaci karty“

Zdeněk H.
Zdeňku,
telefon je uveden na našem webu. Je to číslo: +420 224 346 777.
A je funkční nonstop.
Mějte se.
Jakub
Dotaz
4 červenec
2017

„Dobrý den , přemýšlím si u Vás založit ůčet bez poplatků.Potřebuji se zeptat, jaké jsou tam podmínky? zda musím vkládat nějakou částku měsíčně??Předem děkuji za brzkou odpověď.“

Margita P.
Hola hej, dobrý den, vinšuji vám báječné pondělí.

A věřím, že bude pro vás ještě báječnější, když vám sdělím, že náš účet nemá podmínky. Žádné!
Nemusíte si vkládat pravidelnou částku, nemusíte si počítat platby kartou, abyste jich udělala každý měsíc určitý počet, nemusíte ani umět skákat panáka na rukou. Dokonce ani nemusíte vědět, jak se takový panák skáče. Náš účet je zdarma a bez podmínek.
Všechny výhody, vychytávky a radosti našeho účtu najdete přehledně u nás na webu. Doporučují tedy nasměrovat svou pozornost tam, kde se sama přesvědčíte.

Přeji vám překrásný den a těším se, že se společně potkáme v té naší české Fio bance.

Jakub
Dotaz
3 červenec
2017

„Chci si zřídit euroucet aby byl veden v eurech i v korunach. Zajímá me kolik me bude stát vedeni úctu na kolik me vyjde výběr v cizině i vČR z bankomatu,platba kartou v obchodě v cizine i v ČR a když budu platit eurem v ČR a vklady na učet jakej nabizite úrok.“

Ladislav C.
Grüß Gott!

Právě jsem se vrátil od našich jižních sousedů. S Vlastou jsme provozovali vysokohorskou turistiku, poznávali krásy bývalého mocnářství a ochutnávali řízky na tisíc způsobů. A taky využívali náš eurový účet. Takže vám mohu směle prozradit vše, na co se ptáte.
Multiměnový účet nemáme, ale máme účet v korunách a účet v eurech, jejichž vedení je zdarma. K oběma můžete mít bez poplatků platební kartu a s nimi zcela bezplatně platit v obchodech i na internetu. A to doma, v cizině, v Čechách nebo třeba v Rakousku…jak se vám zlíbí. Výběr v zahraničí stojí 80 Kč + 0,5 % z objemu vybírané částky. Vklad na účet můžete uskutečnit na každé naší pobočce (máme jich 79), vložení korun na korunový nestojí nic, vložit eura na eurový stojí 0,5 % z objemu min. 75 Kč, max. 250 Kč. A úrok na běžném účtu je nulový, pro tyto příležitosti pak máme spořicí účty nebo terminované vklady, kde jsou úroky lehce vyšší.
Věřím, že jsem vám to osvětlil, kdyby ne, tak neváhejte a opět piště, nyní již neopouštím stanoviště a odpovím vám zase příště, rychle a svižně.

Váš Jakub, toho času již navrácený z dovolené
Dotaz
30 červen
2017

„prosím o zdělení poplatků při výměně 200 kuna na české respo.na euro.Velice děkuji,vbližší podrobnbosti o vedení učtu vítám.Děkuji Barszczová“

HANA B.
Krásné odpoledne Hanko!

Tipuji, že jste se vrátila z Chorvatska, bašty českých turistů, a přivezla si zpátky nějakou hotovost. Chválím vás za vaši šetrnost. Kéž bych si taky z dovolené ještě něco přivezl nazpět - vždycky si přivezu jen spálený krk a řádně nasolený ručník.
Jestliže chcete zjistit, kolik za vaše kuny získáte korun či eur, klikněte zde. a dole na stránce si vše jednoduše spočítáte. Žádný jiný poplatek kromě konverze neúčtujeme, nechceme vám přece kazit prázdninové zážitky.

Vaši schopnost hospodaření potvrzuje i zájem o účet u české Fio banky. Je to s ním jednoduché jako plácnout se v Dubrovníku na pláž. Všechny základní služby jsou zadarmo. Do toho počítáme příchozí i odchozí platby v rámci naší vlasti (viď, Vlasti ;) ), trvalé příkazy, SIPO. Zdarma dostanete taky platební kartu pro vás i další osobu, 10 výběrů z našich bankomatů, až 5 výběrů z bankomatů cizích bank či neomezené platby v EUR s bratry Slováky. Pokud chcete mít ke svému účtu citovou vazbu, můžete si zvolit číslo dle vašeho uvážení a přání. Všechny informace najdete u nás na webu.

Mějte krásné slunečné dny,
Jakub
Dotaz
29 červen
2017

„Měli byste mít někde označené, že platba s dnešní platností jsou jenom do 23:50... Teď mě to pěkně vypeklo, koukám na to přesně ve 23:50. Třeba nějaké upozornění když je člověk ve 23:45 v internetovém bankovnictví a myslí si, že má ještě spoustu času odeslat platbu... Tohle není fér.“

Martin V.
Milý Martine,

vaše starost je i moje starost. Musím říct, že já osobně jsem se s takovou věcí ještě nesetkal, protože tou dobou už dávno spím. Říká se, že hodina spánku před půlnocí je jako dvě hodiny po půlnoci, tak pro příště zkuste platby posílat radši třeba už před jedenáctou, ať se taky pořádně vyspíte. Předám ale vaši zprávu mým kolegům, kteří počítačům rozumí lépe než já a oni se na to podívají, zda by takové upozornění nešlo třeba do Internetbankingu přidat.

Ovšem abych se nás trochu zastal, nemyslím, že bychom byli úplně neféroví. Informace o dnech splatnosti platebních příkazů najdete na našem webu, konkrétně v tomto dokumentu na šesté stránce.

Přeji vám krásný den i platbami nerušený spánek,
Jakub
Dotaz
28 červen
2017

„Dobrý den,

na vašich stránkách jsem se dočetl o možnosti provozu platební brány zdarma - taktéž platebního terminálu - pouze za poplatek % z platby. Po napsání žádosti na pobočku jsem ale dostal odpověď, že vlastně zdarma je až od určitého obratu. To ale nikde nezmiňujete. Jak to tedy vlastně je? Provozuji pneuservis a internetový obchod. V pneuservise mám tržby cca 3 měsíce v roce a nechápu, proč bych měl platit paušál za období, kdy nebudu vydělávat. Obdobně je to v internetovém obchodě se sezóním zbožím.
Děkuji za odpověď
PS: nechápu proč musím souhlasit s pravidly soutěže, která se konala od 04. 01. 2016 do 28. 02. 2016 abych mohl položit dotaz...“

Miroslav K.
Zdravím vás, Miroslave.

Jsem rád, že se na mě obracíte a rád vám odpovím. Máme platební terminály pro obchodníky, máme i platební brány pro e-shopy. A opravdu jsou bez poplatků, což znamená, že za pronájem nic neplatíte. Jinde po vás budou chtít několik tisíc za pořízení terminálu. To my nechceme. Jediné, co od vás chceme, je, aby byl terminál i brána v aktivitě. Čím vyšší obraty, tím lepší sazba a tím výhodnější to je. A ano, je tam minimální částka, kterou je třeba měsíčně splnit, ale pokud máte dostatečnou aktivitu na terminálu a tím pádem dostatečné obraty, tak to hravě splníte. Chápu, že u sezónních činností to pak tak výhodné být nemusí. My navíc máme smlouvu vždy alespoň na rok, není možné mít od nás terminál vypůjčený nebo aktivní jen pár měsíců v roce. Respektive je, ale nebude to pro vás zas tak výhodné. Píšu vám to férově na rovinu, abyste neříkal, že na vás něco šiju. Já ani šít neumím, takže by to ani nebylo možné.
Fandím vašemu podnikání a rád bych vám poskytl radostnější odpověď, žel nemohu. Kdybyste chtěl ale znát konkrétní sazby, není nic snazšího, než nám poslat vyplněný formulář, který najdete na webu na mail fio@fio.cz.
A co se týká těch pravidel, je to takový Vlastin nešvar, je na tu soutěž hrdá, a tak ji stále připomíná. Podívám se na to, a kdyžtak jí vyčiním.

Mějte se báječně, ať jde podnikání od ruky!
Jakub
Dotaz
22 červen
2017

„jaké jsou podmínky pro osobní účet a jeho služeb zdarma? Děkuji.“

Magda P.
Milá Magdo,

podmínky jsou pro sraby ;-) My máme osobní účet bez poplatků a bez podmínek. Nemusíte si posílat tisíce korun měsíčně na účet, nemusíte zaplatit osmdesátkrát kartou ani nemusíte umět vykrojit do melounu lotosový květ (i když by to jistě vypadalo krásně). Prostě účet je zdarma vždy a pro každého. Je jen na Vás, jak ho budete používat. A co všechno máme zadarmiko, za nula, bez poplatků, zkrátka free? Založení a vedení účtu, všechny tuzemské platby v korunách, platby v eurech na Slovensko, dvě platební karty pro dvě osoby, 10 výběrů měsíčně z našich bankomatů, až 5 výběrů měsíčně z cizích bankomatů v ČR, vklady a výběry korun u nás na pobočce, Internetbanking, Smartbanking nebo možnost zvolit si svoje číslo účtu.
Zaměřte svůj krásný zrak na naše webové stránky, kde o tom napsala Vlasta krásné pojednání.
Účet si založíte na kterékoliv naší pobočce (máme jich 79) nebo online.

Věřím, že se stanete součástí naší báječné Fio rodiny. S Vlastičkou vás zdravíme a máváme.
A teď jdeme zkusit vykrojit do melounu vánoční stromeček.

Jakub a Vlasta
Dotaz
22 červen
2017

„Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli se ve Vaší bance platí poplatky za účty v cizí měně, konkrétně v GBP . Děkuji Vám za informaci.“

renata b.
Krásný a ještě krásnější den Renato!

Vedeme zdarma účty v 15 měnách. Jsou to tyto: AUD, CAD, CZK, DKK, EUR, GBP, HRK, HUF, CHF, JPY, NOK, PLN, RUB, SEK, USD. Takže založení i vedení účtu v librách je bez poplatků. Pokud budete převádět peníze v rámci Fio banky, tak je to zadarmiko, převody liber jinam jsou pak zpoplatněné, o čemž informujeme zde.

Účet si založíte buď na kterékoliv naší pobočce nebo v online v Internetbankingu, pokud už u nás máte účet v korunách.

Mějte se báječně a ještě báječněji a užívejte si červnové dny.

Jakub
Dotaz
19 červen
2017

„Dobry den. Co znamena aktivni uzivani karty, pri nemz je 5 vyberu z cizich automatu mesicne zdarma. Kolik stoji jinak vyber z ciziho automatu. ?“

Karel C.
Zdravíčko Karle!

Chtěl jsem si dát kafíčko z automatu, ale je rozbitý, tak jsem se rozhodl vyzkoušet další profesi a je ze mě opravář automatů. A hle, ono to funguje. Kdybyste chtěl opravit nápojový automat, stačí říct!
Peněžní automat sice ještě opravit neumím, ale za to vím, že výběry z cizích bankomatů v ČR dáváme jako odměnu za placení kartou. Takže nemusíte být opravářem bankomatů, stačí platit kartou a za každé 4 000 Kč (160 EUR) dohromady zaplacené kartou a zaúčtované v jednom kalendářním měsíci získáte jeden výběr z cizího bankomatu v ČR zdarma využitelný od následujícího měsíce. Celkem jich v každém měsíci můžete získat až pět. Když je vyčerpáte, stojí každý další 30 Kč.
Ale kromě toho máte 10 výběrů měsíčně zdarma z našich bankomatů, dále výběry u nás na pobočce nebo ve vybraných supermarketech díky službě Cashback.
Když jsem ještě vykonával profesi spisovatele, rozepsal jsem se o tom detailně na našem webu. Mrkněte na to a budete vědět vše.
A kdyby ne, klidně piště, odpovím vám zase příště.

Jakub, opravář všeho druhu
Dotaz
16 červen
2017

„Dobrý den, dne 15.7.2017 jsem v odpoledních hodinách kolem 15:00 jsem vykonávala převod z účtu české fiobanky na účet slovenské UniCredit bank. Následně jsem telefonicky kontaktovala banku příjemce s dotazem, za jak dlouho budu mít peníze na účtu. V bance i řekli, že s tímto dotazem se mám obrátit na banku odesílatele, která mi na tuto otázku odpoví, prý oni mi to říct nedokážu. Tak teda jak je to? Kdy mi tyto peníze budou připsány na můj slovenský účet? Za včasnou odpověď předem děkuji. Přeji příjemný zbytek dne.“

Lenka M.
Milá Lenko,
Poskytnu vám včasnou a bleskovou odpověď.
Platba v EUR z české Fio banky do slovenské banky putuje zhruba dva pracovní dny (jedná se o SEPA platbu).
Platba v CZK z české Fio banky do slovenské banky putuje zhruba pět dnů (jedná se o mezinárodní platbu).
Zdravím a uctivě se klaním.
Jakub
Dotaz
15 červen
2017

„Dobrý den, prosím Vás, jak je to s poplatky za výběry z bankomatů na Slovensku, píšete aktivní používání karty, to u Vás znamená co? Kolik musí být minimálně měsíčně vloženo na účet, aby bylo, jak píšete vše zdarma? Jedná se pouze o výběry z bankomatů na Slovensku, nechci zřizovat valutový účet.
Děkuji.“

Václava K.
Báječný a ničím nerušený den.

To jste se mi trefila do noty, Vlasta zrovinka včera odjela na túru do Tater, takže o tom něco málo vím. Jestli máte český účet v české Fio bance, tak máte zdarma 10 výběrů měsíčně z našich bankomatů, až 5 výběrů měsíčně z cizích bankomatů v ČR, které dáváme jako odměnu za platby kartou. Toto se ale nevztahuje na cizinu. Mechanismus toto, jak to funguje, popisujeme krásně na našem webu.
Pokud budete vybírat z bankomatu v zahraničí, a je jedno jestli v Tatrách nebo Dolomitech, tak ten výběr stojí 80 Kč + 0,5 % z objemu vybírané částky. Ale platby kartou jsou zdarma.

Užijte si výlet na Slovensko, užijte si víkend a mějte se krásně.
Já jdu poslat vlastě čumkartu s fotkou Krkonoš, aby se těšila domů.

Jakub
Dotaz
14 červen
2017

„Dobrý den
Prosím Vás mám dotaz jestli je možnost otevřeni učtu zahraniční firmy .
Registrovaná v SAE, 14.4.2017.
Majitelem firmy je občan Ruska , z trvalým bydlištěm OAE .
Předem děkuji za odpověd .“

Olga R.
Já vás zdravím, Olgo.

Váš dotaz je specifický, proto jsem se zeptat své poradkyně Vlasty a mám pro vás následující informaci: jde to!
Museli byste doložit potvrzení o registraci společnosti v příslušném rejstříku (originály), přičemž dokumentace musí obsahovat: název společnosti, sídlo společnosti, jednoznačný číselný identifikátor společnosti, identifikace statutárního orgánu společnosti jménem, příjmením a datem narození (případně rodným číslem), resp. názvem, sídlem a jednoznačným číselným identifikátorem společnosti, je-li statutárním orgánem právnická osoba a způsob jednání v případě, kdy je ve funkci statutárního orgánu více osob. Případně je třeba doložit další dokumenty, které tyto údaje obsahují. Musí u toho být apostila. Ještě dodám, že za posouzení dokumentace se platí poplatek.
A na závěr informace – protože jsme česká banka, tak vše musí být v úředním překladu do češtiny.

Abyste měla kompletní informace, doporučuji vám se zastavit na některé z našich poboček a probrat to s našimi bankovními borci.

Mějte se krásně, ještě jednou zdravím a Vlasta mává.

Jakub
Dotaz
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním. Rozumím Další informace