Fio banka - Nad e-maily diváků

Dotazy diváků

Nevíte si rady s nějakou zapeklitou finanční otázkou? Klikněte na tlačítko VLOŽIT DOTAZ a v cuku letu dostanete odpověď od na slovo vzatých expertů té naší české Fio banky.
Takže piště, Jakub s Vlastou neopouští odpovídací stanoviště!

1 listopad
2017

„Dobrý den,chci založit vnukovi účet,je to možné.Děkuji za odpověd.“

Irena B.
Zdravím Vás, Irenko.

Váš vnuk se má, že Vás má a že na něj takhle pěkně myslíte. A když už je, tak má koukat, aby taky měl účet, že?! A on ho mít může. To je dobrá zpráva, co říkáte? Založit účet nezletilému určitě možné je, jen je k tomu zapotřebí, aby k nám na pobočku přišel jeho zákonný zástupce s rodným listem dítěte. Pokud je vnuk starší 15ti let, tak musí přijít také a vzít s sebou svou čerstvou občanku. A my mu účet založíme a vše vysvětlíme. Kdyby Vás zajímaly detaily, podrobnosti, zajímavosti, takové to bankovní koření, tak neváhejte, klikněte sem a dozvíte se více.

Mějte se krásně, pozdravujte vnuka a já odcházím na kurz vytváření postaviček z kaštanů bez pomoci spojovacího materiálu. Jsem zvědavý, jaké to bude.

Hezký podzim!
Jakub
Dotaz
28 říjen
2017

„Dobrý den, prosím o radu, jak mám postupovat, když chci pro 15 letého vnuka založit účet, posílat mu měsíčně kapesné z mého účtu, který mám v české spořitelně a nechat mu následně vystavit kartu pro výběr peněz. Děkuji za odpověď. “

Eva K.
Hola hej, paní Evo.

Uctivě Vás zdravím v tom předposledním říjnovém odpoledni. S Vlastičkou pijeme čaj a hrajeme šachy. Ale samozřejmě si najdeme čas i na vás a vaši otázečku. Nuže, je to takto: potřebujeme vašeho vnuka s jeho občankou a rodným listem a jeho zákonným zástupcem přímo na pobočce. Založení účtu je pak otázka krátké chvíle. Protože se ale jedná o účet pro nezletilého, má jistá zákonná omezení, například je na něm omezeno nakládání s finančními prostředky – vybírat hotovost na pobočce může pouze zákonný zástupce a maximální limit je 5 000 Kč za měsíc. Platební karta k účtu je u nás možná od 8 let, takže váš vnuk je v limitu ;) Pro výběr z bankomatu či platbu kartou je pak maximální možný limit 15 000 Kč týdně. K účtu je možné získat zdarma Internetbanking, ale pouze s možností náhledu. Být zcela aktivní a provádět aktivní převody z účtu může pouze na pobočce zákonný zástupce a jen do výše maximálního povoleného limitu. A jakmile váš vnuk dospěje, skočí sám jen v doprovodu své občanky k nám na pobočku, účet mu plně zaktivujeme a může ho zcela libovolně používat. A vy mu můžete zcela libovolně kdykoliv posílat peníze. To už ale necháme na vás.
Mějte se krásně a pozdravujeme pana vnuka. A my jdeme hrát žravou dámu, Vlasta má bílé a začíná.

Jakub a Vlasta býložravá
Dotaz
23 říjen
2017

„Dobrý den, slyšela jsem o službě SKRILL účet. Jelikož Česká pošta ruší službu EUROGIRA, hledáme náhradní alternativu. Mohli by jste nám nabídnout stejný produkt a v jaké cenové relaci. Jedná se o zasílání výplat v EURU na Slovensko. Děkuji mnohokrát za Vaší informaci. S Pozdravem Lenka“

Lenka P.
Fantastický podzimní den.

Sbírám listí, sbírám houby, sbírám vlašské i lískové ořechy a sbírám také dotazy našich milých klientů a všech, kdo se jimi chtějí stát. A já věřím a pevně doufám, že i vy si k nám přidáte. Nabízíme totiž fantastický česko-slovenský platební styk v eurech úplně bez poplatků. Takže všechny platby, které posíláte z Fio banky na Slovensko v eurech, jsou zdarma. A všechny platby, které vám v eurech ze Slovenska přijdou, jsou taky zdarma. No není to fantastické?! Stačí mít náš účet (korunový nebo eurový).
Výhody jsou zřejmé: založení i vedení zdarma, všechny tuzemské platby v korunách taky, platby v eurech na Slovensko taky, platební karta pro majitele účtu a další osobu taky, 10 výběrů měsíčně za našich bankomatů taky, až 5 výběrů měsíčně z cizích bankomatů v ČR taky, vklad a výběr korun na pobočkách taky. Vklad a výběr eur nebo dolarů je zpoplatněn. A kromě toho nabízíme účty ještě v dalších 13 cizích měnách.
Podívejte se na náš web, kde o tom krásně píšeme. Myslím, že by to pro vás bylo ideální řešení.

Mějte se fantasticky a já jdu sbírat známky.

Jakub
(a Vlastička taky zdraví)
Dotaz
18 říjen
2017

„Jakým způsobem lze zřídit účet pro osobu omezenou ve svéprávnosti, která se neumí podepsat?“

Jana R.
Milá Jano,

to je složitá věc a každá rada je zde drahá. Ale podle mých informací by to měl být opatrovník, který za nesvéprávného podepisuje dokumenty a měl by tedy za něj podepsat i smlouvu k účtu.
Stavte se u nás na pobočce s doklady totožnosti a dalšími dokumenty k opatrovnictví, společně tuhle otázku dořešíme a pomůžeme vám.

Mějte se krásně a příjemný zbytek dne.

Jakub
Dotaz
17 říjen
2017

„Dobry den od kolika let muze mit u vas dite euroucet dceri je 11. Dekuji za odpoved.“

Josef C.
Báječný a ničím nerušený říjnový týden, Josefe.

Jak se to narodí, už může mít účet. Korunový nebo klidně eurový. Takže své dcerce můžete založit účet na kterékoliv naší pobočce. Vezměte s sebou doklad totožnosti a její rodný list. Jen doplním, dodám a přiložím, že účet pro nezletilé má jistá zákonná omezení s nakládáním hotovosti. Internetbanking je pasivní, posílat platby nebo vybírat hotovost na pobočce může jen zákonný zástupce. Ale…! Od 8 let věku může mít dcerka k účtu kartu a tu používat až do výše limitů, které jsou na kartě nastavené.

Stavte se v té naší české Fio bance, se vším Vám pomůžeme, poradíme a vše vyřídíme.
Já vás zdravím a uctivě se klaním.

Jakub
Dotaz
9 říjen
2017

„Prosím o návštěvu Vašeho hypotečního makléře v co možná nejkratším termínu.Předem děkuji.Kubešová (Prachaticko) tel. 721 956 705“

Stanislava K.
Srdečně Vás zdravím, Stanislavo!
Jelikož cítím, že máte naspěch, odpovím vám stručně a jasně. Napište nebo zavolejte některému z našich hypotečních specialistů, jejich seznam je zde. Ti s vámi vše pořeší a odborně poradí.

Mějte se krásně,
Jakub
Dotaz
8 říjen
2017

„u Vaše bankovního domu mám již založeny dva účty pro potřeby BD , Nyní bych ráda uzavřela svůj osobní účet , jsem starobní důchodce , tzn. že bych veškeré služby a transakce rada měla zdarma a to včetne inernetového bankovnictvi a plus jednu platební kartu
předem děkuji za odpovědˇ Jiřina BechyŇová“

Jiřina B.
Milá Jiřino,

ještě dvakrát klepnu, a je to…Uhodil jsem hřebík na hlavičku a dověsil konečně obrázky z dovolené s Vlastou. A vy jste udělala to samé, tedy aspoň co se týče toho hřebíku. Trefila jste se přímo do černého. Dle toho, co píšete, vidím, že zkušenost s našimi účty již máte. A pakliže si chcete založit další, jste s nimi asi spokojená. Tak to jsem spokojený i já! A Vlasta taky skáče radostí. Osobní účet má úplně stejné parametry jako účty pro potřeby bytového družstva.
Pro jistotu zopakuji, co máte u nás zdarma - všechny příchozí i odchozí platby v rámci ČR v CZK, všechny příchozí a odchozí platby mezi ČR a SR v EUR, neomezený počet inkas, trvalých příkazů a SIPO, Internetbanking, bezkontaktní kartu MasterCard i kartu pro další osobu, 10 výběrů z našich bankomatů měsíčně, až 5 výběrů z cizích bankomatů při aktivním využívání karty, výběr hotovosti nad 1000 Kč na pobočce i vklady na pobočce. Veškeré informace o osobním účtu najdete na našem webu. Nabízíme i spoustu dalších vychytávek jako číslo účtu na přání, mobilní aplikaci nebo to, že vám všechny stávající trvalé příkazy a inkasa ze starého účtu převedeme k nám. Nebudete je tak muset zadávat znovu. A jak to udělat? Stačí přijít na kteroukoli z našich poboček, mít s sebou doklad totožnosti a číslo vašeho původního účtu a naši kolegové vyřídí všechno za vás. Bližší informace si můžete přečíst zde.

Jsme s Vlastičkou moc rádi, že jste s našimi službami spokojená a rádi vás u nás přivítáme s náručí otevřenou. A já jdu ještě přeleštit rámečky s fotkami.

Přejeme vám krásný den,
Jakub a Vlasta
Dotaz
30 září
2017

„Zdravím Vás, mohu založit EUROVÝ účet ve slovenské Fio bance na zdejší pobočce v Čechách, bez nutnosti jezdit na Slovensko pro účel založení? Děkuji a přeji hezký den. “

Ladislav B.
Pěkný den, Ladislave!

Pokud chcete účet ve Fio bance na Slovensku, musíte si udělat výlet. Záměrně neříkám „bohužel“, protože založení eurového účtu můžete spojit s návštěvou krásné slovenské přírody, ochutnávkou halušek nebo návštěvou termálních lázní. A to už se vyplatí. Ještě je důležité podotknout, že nesmíte mít již zřízený účet v české Fio bance, to by potom nešlo.

Takže pokud ještě vůbec nejste naším klientem a chcete jím být na Slovensku, zajeďte si do Bratislavy, to je od nás asi nejblíž.

Jakub
Dotaz
29 září
2017

„Dobrý den právě jsem chtěl vybrat kartou od vaší banky hotovost v bankomatu jiné banky (nikdy s tím nebyl žádný problém) avšak když strčím kartu do bankomatu napíše to hlášku "kartu se nepodařilo načíst" Nějaká rada?“

Kryštof M.
Krásný, ikdyž trochu zamračený den, Kryštofe!

Chápu, že se mračíte, taková situace je zcela jistě nemilá. Jelikož vaši kartu nevidím naživo a ani se nemohu podívat, jak to žije na vašem účtu, doporučil bych kontaktovat kolegy, kteří veškeré podrobnosti kolem vaší karty zjistit. Zapněte si počítač, připojte se k internetu a přihlaste se do našeho Internetbankingu. Vlevo dole pak najdete možnost "Napište nám přes Fio servis". A to je přesně ono! Já takhle občas našim šikovným chlapcům a děvčatům posílám zdravice ze zahraniční dovolené nebo z procházek s Vlastou po našich vlastech českých. Díky tomu, že nám napíšete přes Fio servis, budeme moct zjistit, jestli je na kartě nějaký problém nebo ne. Já osobně bych to spíš viděl na chybu mechanickou, a tedy že máte u své karty poškrábaný nebo jinak poničený čip (Dale je naštěstí v pořádku). Nejsem sice žádný odborník přes karty, ale tohle je můj skromný tip. Pokud vám to potvrdí i kolegové, bude nutné nechat si kartu vyměnit. V tomto případě to bude zdarma a kartu vám pošleme na trvalé bydliště nebo korespondenční adresu, kterou si zvolíte. Pokud bude problém v něčem jiném, zcela jistě vám poradí, jak postupovat.

Do té doby, než budete mít novou funkční kartu, můžete vybírat na kterékoliv z našich poboček. Seznam najdete zde a zdarma si můžete vybrat jakýkoliv obnos nad jeden tisíc korun.

Tak snad to nebude žádný větší problém, vše se brzy vyřeší a vy budete moct zase vesele vybírat z bankomatů.

Jakub
Dotaz
22 září
2017

„Dobrý den chtěla jsem si u vás založit běžný účet online. Vyplnila jsem formuláře atd.poté mi přišel Emal,žejakmile budou zpracivané mé údaje dostanu email. Jak dlouho to asi trvá a za jak dlouho budu moci účet používat? Děkuji“

Veronika O.
Zdravím z kroužku amatérských hodinářů, Veroniko.

Opravujeme budíky, programujeme chytré hodinky a zkoumáme čas. A protože jsem se naučil čas ovládat a jsem jeho pánem, mám dost času vám odpovědět. Čas je totiž relativní, prchá, ale dokáže se i táhnout. A někdy utíká tak akorát. Podobně je to s tím založením našeho účtu. Je to poměrně rychlé, ale někdy se to může i protáhnout. Každopádně by to mělo být za několik málo pracovních dnů hotové. Pokud čekáte už opravdu dlouho, třeba víc než týden, tak nám dejte vědět emailem, prověříme, co se děje. Ale věřím, že v mezičase vám již přišlo naše vyrozumění a vy si již budete užívat svůj čas s naším účtem.

Mějte se krásně a nezapomeňte se čas od času radovat. Pevně doufám, že vám k radosti přispěje i ten náš výhodný účet.

Jakub
Dotaz
12 září
2017

„Dobry den rada bych si u vas zalozila ucet a muj dotaz zni , jsme z manzelem v insolvenci jiz tretim rokem lze i pres to si u vas ucet zalozit. Dekuji vam za odpoved. S pozdravem. Pavlina“

Pavlina H.
Dost dobré dopoledne vinšuji, Pavlíno.

Ráno jsem vařil míchaná vajíčka, kávu, černý čaj, nalil Vlastě jablečný mošt a umíchal zelný salát. Zkrátka ráno jako korálek. Krásné a plné pohody. A já věřím, že vám to vaše dopoledne také zpříjemním, protože u nás i v takové situaci můžete mít účet. Jediná věc je, že platební karta k účtu se v takovém případě schvaluje. Stavte se u nás na pobočce s dokladem totožnosti a se vším vám pomůžeme. A pak budete mít příjemné nejen ráno a dopoledne, ale i odpoledne, večer a další a další dny. Zkrátka život jako korálek (a to i proto, že náš účet je bez poplatků a bez podmínek).

Já vás zdravím, uctivě se klaním a teď mám namířeno do dopoledního kurzu navlékání korálků.

Jakub
Dotaz
4 září
2017

„Dobrý den, mám na vás dotaz, jestli si mužu při založení druhého osobního učtu u fio přes internetbenkink také vymyslet své číslo učtu, nebo to jde jen na pobočce, jako jsem to udělal při založení svého prvního učtu, kde mi bylo umožněno si číslo vymyslet. Děkuji za odpověď.“

Kamil K.
Milý Kamile,

Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest…před pikolou za pikolou… pardon! Hrajeme s Vlastou na schovávanou a já ji nikdy nemůžu najít. Tak to raději přeruším a hned vám odpovím. Jde to pouze na pobočce. V Internetbankingu si můžete zakládat další běžné účty, pojmenovávat si je, ale číslo vám přidělíme my. Kdybyste chtěl účet s vlastním číslem, stavte se u nás na pobočce.

Mějte se krásně a já pokračujuuuuu….sedm, osm…

Jakub
Dotaz
4 září
2017

„Dobrý den chtěl bych se zeptat kde všude máte pobočky a bankomaty předem děkuji Pan Zelenka“

Václav Z.
Hola hoj, pane Václave!

Máme celkem 79 poboček a 170 bankomatů po celé té naší krásné vlastní.
A kde jsou? Kde je hledat a najít? Na to vám odpoví náš jednoduchý, svižný a přehledný přehled na našich webových stránkách. Ponořte svůj zrak sem a naleznete, co hledáte.

Věřím, že jsem vás potěšil, a nyní jdu zkusit uháčkovat svůj první ubrus v životě. Držet mi palce a těšíme se na vás.

Jakub
Dotaz
3 září
2017

„Dobrý den, mám u vás osobní učet, a chci se zeptat ,jestli si mužu zřídit ještě jeden stejny učet na své jméno, a mít tím padem učty dva.Děkuji za odpoveď.“

Kamil K.
Krásný zářijový den, Kamile.

Jsem rád, že mi píšete, a věřím, že i vy budete rád, že vám odpovím. V té naší české Fio bance můžete mít až 5 účtů jednoho druhu (osobní/spořicí) a od každé měny. Těch podporujeme celkem 15, mimo korun třeba eura, dolary, chorvatské kuny, libry, švýcarské franky atd…
Další účet si založíte na každé naší pobočce, nebo, pokud jste s námi od podzimu 2013 a později, tak snadno online v Internetbankingu. Klikněte na +Nový produkt, vyberte typ účtu, měnu a je to. Fíííjoo, to byla rychlovka, co říkáte? A je to samozřejmě zdarma.

Věřím, že jsem vám vykouzlil příjemný úsměv na tváří. Mějte se fanfárově, a kdyby něco piště, odpovím vám zase příště!

Jakub
Dotaz
18 srpen
2017

„Já mám u ERA poštovní spořitelny, a tohle bývají mé měsíční výdaje.

Za vedení účtu, výpisy a transakce -26,00

Za vedení účtu a výpisy: 8,00
Za transakce: Z toho: 1 x inkaso v rámci ČSOB 8,00
1 x Převod v rámci ČSOB - elektronicky 2,00
1 x SIPO 8,00
Poplatek-platební karta -10,00

celkem tedy 36 Kč měsíčně

ještě mám 1x za rok svoz domovního odpadu, a daň z nemovitosti.
v obchodech kde to jde platím kartou, jsem důchodce. Jaké bych měl u vás poplatky, výhody. byl bych na tom u vás lépe?“

Jindřich K.
Báječný a ještě báječnější den.

Omluvte mě, že se ozývám se zpožděním, ale byl jsem s Vlastou na výletě naší vlastní raketou po noční obloze. Ale již jsem dosedl a jsem tu. A rovnou vám říkám, že by vám krásně sedl náš účet bez poplatků. Protože ať koukám, jak koukám, u nás je to výhodnější.

Vedení účtu: 0 Kč
Výpisy dostupný elektronicky v Internetbankingu (můžete si ho stáhnout nebo vytisknout): 0 Kč
Jednorázové příkazy v korunách do jakékoliv tuzemské banky: 0 Kč
Trvalé příkazy v korunách do jakékoliv tuzemské banky: 0 Kč
Inkaso v korunách do jakékoliv tuzemské banky: 0 Kč
SIPO v korunách: 0 Kč
Platební karta Mastercard k účtu: 0 Kč
Platby kartou: 0 Kč
A k tomu navíc máte úplně 10 výběrů měsíčně našich bankomatů i vklady a výběry korun na všech našich 79 pobočkách.

U nás prostě nezaplatíte raketu. Stavte se na kterékoliv naší pobočce, rádi vám účet založíme a se vším pomůžeme.

Mějte se báječně a já letím!

Jakub
Dotaz
8 srpen
2017

„Dobrý den, Mohl bych u Vás mít bankovní účet, když mi je 17 let? Děkuji za odpověď“

Lukáš S.
Zdravíčko, Vlasta dělá kafíčko, já si fotím selfíčko a hned nato vám, Lukáši, rád odpovím.

Samozřejmě, že můžete! Zakládáme účty i novorozencům, tak proč ne vám. Navíc od 8 let věku u nás mohou mít děti kartu, tak proč ne vy. Než budete zletilý, osmnáctiletý, než přijde ta velká oslavná party, balónky, konfety, šampus… znáte to…, tak se akorát na účty vztahují určitá omezení, která pak od osmnácti odpadnou.
Jedním z nich je, že účet bude na vaše jméno, ale musí ho s vámi přijít založit dospělý, konkrétně váš zákonný zástupce, který má buď nezletilého zapsaného v OP, nebo s sebou vezme rodný list nezletilého. A šupito presto, účet je založen a je bez poplatků.
A k těm dalším omezením do 18 let: na účtu dorostu je omezeno nakládání s finančními prostředky – vybírat hotovost na pobočce a posílat peníze může pouze zákonný zástupce a maximální limit je 5 000 Kč za měsíc. Pro výběr z bankomatu či platbu kartou je pak maximální možný limit 15 000 týdně. K účtu je možné získat zdarma Internetbanking, ale pouze s možností náhledu. Být zcela aktivní a provádět aktivní převody z účtu může pouze na pobočce zákonný zástupce a jen do výše maximálního povoleného limitu.
Ale pozor, uplyne rok jako voda, že ano, a vy budete slavit. V lokálech vám nalijí, budete moct mít řidičák a také náš účet bez omezení. Pak se stavíte sám u nás na pobočce, my si vás zařadíme mezi plnoleté a účet budete mít plně aktivní. Bez omezení, bez podmínek a bez poplatků. Tomu říkám Fíííjoo!

Tak se stavte, rádi vás uvítáme. Jo a kdyby vás zajímaly podrobnosti, všechno Vlastička sepsala u nás na webu.

Mějte se fanfárově a užívejte léto!

Jakub
Dotaz
5 srpen
2017

„za jak dlouho vyřidim učet“

josef d.
Milý Josefe,

Odpověď je rychlá jako samotné založení účtu. Prakticky hned. Na pobočce vám účet založíme, než řeknete Fio banka desetkrát za sebou. Stavte se, jsme dostupní na 79 místech po celé naší krásné zemi. Anebo si můžete založit účet online, a to trvá trochu déle, řekněme několik málo dní.
Ať tak, nebo onak, jsme rádi, že chcete šetřit a mít náš výhodný účet bez poplatků.

Přeji Vám báječný den, skvělý týden a úchvatný měsíc srpen.

Jakub
Dotaz
3 srpen
2017

„Zdravím, je účet nějak úročen?“

Jana N.
Zdravíčko, Janičko!

Náš běžný účet je sice bez úroků, ale také bez poplatků a bez podmínek. Nemusíte si na něj tedy posílat každý měsíc určitou částku nebo učinit několik výběrů, nemusíte vlastně udělat vůbec nic a taky nebudete za běžné úkony nic platit. Jak prosté, že.
Pokud byste přeci jen po nějakém úroku bažila, tak nabízíme i spořicí účty nebo termínované vklady, kde vám nějakou tu korunku každý měsíc připočteme.

Stálé zdraví přeji a mějte se krásně,
Jakub
Dotaz
9 červenec
2017

„Prosim o telefon na blokaci karty“

Zdeněk H.
Zdeňku,
telefon je uveden na našem webu. Je to číslo: +420 224 346 777.
A je funkční nonstop.
Mějte se.
Jakub
Dotaz
4 červenec
2017

„Dobrý den , přemýšlím si u Vás založit ůčet bez poplatků.Potřebuji se zeptat, jaké jsou tam podmínky? zda musím vkládat nějakou částku měsíčně??Předem děkuji za brzkou odpověď.“

Margita P.
Hola hej, dobrý den, vinšuji vám báječné pondělí.

A věřím, že bude pro vás ještě báječnější, když vám sdělím, že náš účet nemá podmínky. Žádné!
Nemusíte si vkládat pravidelnou částku, nemusíte si počítat platby kartou, abyste jich udělala každý měsíc určitý počet, nemusíte ani umět skákat panáka na rukou. Dokonce ani nemusíte vědět, jak se takový panák skáče. Náš účet je zdarma a bez podmínek.
Všechny výhody, vychytávky a radosti našeho účtu najdete přehledně u nás na webu. Doporučují tedy nasměrovat svou pozornost tam, kde se sama přesvědčíte.

Přeji vám překrásný den a těším se, že se společně potkáme v té naší české Fio bance.

Jakub
Dotaz
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním. Rozumím Další informace